Combat Training

Wat is Combat?

Combat is een krachtige training waarbij het draait om vechtbewegingen die afgeleid zijn van verschillende vechtsporten; Karate, Kickboksen, Taekwondo, Tai Chi en Muay Thai. Bij Combat gaat het niet alleen om de intensieve en explosieve bewegingen, maar ook om bewegingen die gericht zijn op concentratie en evenwicht. Met deze training werk je aan jouw conditie en vetverbranding. De lessen worden ondersteund met goede muziek en elke drie maanden start er een nieuwe training.

Hoe ziet een Combat les eruit?

De Combat workout kan opgedeeld worden in drie fases.

1) Tijdens de warming up leert de instructeur je alle bewegingen die in de les worden gebruikt. De warming up maakt je lichaam klaar voor het gevecht dat komen gaat. Dit is een gevecht zonder fysiek contact.

2) Bij de training ligt de nadruk op kracht, snelheid en uithoudingsvermogen. Tussen de oefeningen heb je tijd om op adem te komen en jezelf te herstellen, maar het belangrijkste is jezelf voor te bereiden op de nieuwe oefening.

3) Elke les eindigt met grondoefeningen, die zorgen voor kracht. Bij de cooling-down worden de spieren die tijdens het gevecht hard gewerkt hebben gestretcht.[/one_half][one_half_last]

 

Voor wie is Combat?

Je kunt de trainingen volgen zonder ervaring met vechtsporten te hebben. Alle oefeningen worden elke les opnieuw uitgelegd. Er wordt veel aandacht besteedt aan de uitvoering en techniek. De combat lessen zijn goed voor; concentratie, evenwicht, coördinatie, snelheid, uithoudingsvermogen, vetverbranding en spierversteviging.

Small Group Training

De favoriet van Infinitysport

Wat is Small Group Training

Small Group Training is trainen in een kleine groep (6-10 personen) waarbij persoonlijke begeleiding van een personal trainer centraal staat. Tijdens de Small Group trainingen wordt er hard gewerkt om een maximaal resultaat te behalen. Wij als sport coach motiveren en stimuleren je om jouw persoonlijke sport doelen na te streven.

Small Group trainingen bij InfinitySports staat in het teken van techniek en houding. Bij ons krijg je altijd een methodisch goed opgebouwde training en hoef je niet zelf uit te zoeken wat je moet doen. 
Een optimaal resultaat behaal je sneller als je naast het sporten ook rekening houdt met je voeding. Daarom bieden wij voedingsadvies op maat aan.

Small Group Training Heerhugowaard

Small Group Training is voor iedereen die graag in groepsverband traint, maar toch de aandacht van een personal trainer wil. De Small Group training vind plaats op de W.M. Dudokweg 44 in​ Heerhugowaard en wordt gegeven op de volgende dagen en tijden.

Trainingsuren

Wil je meer informatie over lessen en trainingstijden? Neem dan contact met ons op! Je kunt je ook inschrijven voor een Small Group Training proefles. Zo kan je de sfeer proeven en hoor je meteen wat we voor jou kunnen betekenen.

Voorafgaand

Voordat je begint met sporten plannen wij een weeg&meet moment met jou in. Hierbij doen we een vetpercentage test, meten we jouw omtrek en gewicht. Op deze manier kunnen we monitoren of jij goed bezig bent met je trainingen en voeding.

Trainingen

De verschillende trainers stemmen de wekelijkste trainingen altijd op elkaar af. Volg je meerdere trainingen in de week, dan ben je er zeker van dat je andere oefeningen doet en andere spiergroepen traint. Tijdens de trainingen wordt er gelet op lichaamshouding en sporttechnieken. Pas als de techniek goed is, kan er met extra gewicht gewerkt worden. Mocht je een blessure of lichamelijke klachten hebben, geef dit dan aan ons door! Dan maken wij speciaal voor jou een aangepast training. 

Trainingsrooster

Wij werken wij met een online inschrijf systeem. Je kunt via onze eigen app de N2 FitClub jouw trainingen inplannen. 

Op donderdag avond en zondag ochtend komen wij intensief tot rust

Body and Mind

Fitheid is veel meer dan fysiek sterk zijn. Een mens bestaat immers uit lichaam en geest. Jarenlang spreken we over het trainen van ons lichaam. Maar onze geest dan? Welzijn, ofwel ons goed voelen, is voor velen de doelstelling. Hoe geven we onszelf dat goede gevoel van een gezonde geest in een gezond lichaam? Juist: Body&Mind!In de snelheid van alledag dienen we ons staande te houden. We eisen meer van onszelf en van anderen. Inspanning vindt vaker plaats dan ontspanning.Bij Body&Mind zijn ademhaling, concentratie en meditatie belangrijk. Hier wordt de geest door geprikkeld. Coördinatie, flexibiliteit en kracht prikkelen het lichaam. De les bestaat uit pilates, tai chi en yoga. Body&Mind geeft nieuwe energie!

Tijdens de les:
OntspanningsoefeningenSpierversterkende oefeningen voor boven- en onderlichaamVeilig en effectief trainen onder begeleidingVerschillende soorten muziek die zorgen voor ontspanning en motivatieEen ontspannen sfeerOpbouw in intensiteit afsluitend met ontspanning; korte meditatie/ontspanning


Voor wie is Body&Mind?
Body&Mind is geschikt voor een brede doelgroep ongeacht leeftijd, niveau en geslacht. Wij adviseren iedereen deze les te volgen. Fitheid en ontspanning zal dan je beloning zijn. Ook kan Body&Mind rugklachten, gewrichtsklachten en stress verminderen.

Onze meest onderschatte les

PUMP IT

Wat is Pump-it?

Bij Pump-it ligt de nadruk op krachttraining en worden alle spieren getraind. De herhalingen zorgen ervoor dat alle spiergroepen even vaak worden getraind. Bij deze training bepaal je zelf het gewicht op je halter. Je kunt de training dus zo zwaar maken als je wilt. Hierdoor zijn deze lessen toegankelijk voor beginners en blijft het ook uitdagend voor gevorderden.

Hoe ziet een Pump-it les eruit?

Een Pump-it training staat in het teken van energieverbranding, spierversterkingen overtollige kilo’s kwijt raken. Na een korte warming-up komen in verschillende stappen alle grote en kleine spieren aanbod. Van benen tot schouders, van borst tot billen, bij een Pump-it les wordt er geen spier overgeslagen. Tussen elke stap heb je tijd om van gewicht te wisselen en even snel op adem te komen. Elk les eindigt met een cooling-down waarbij de spieren worden gestretcht.

Tijdens een Pump-it training;- Verbrand je ongeveer 500 calorieën- Word je uithoudingsvermogen verbeterd- Worden spieren sterker 

Voor wie is Pump-it?

Pump-it lessen zijn voor elk trainingsniveau. Alle oefeningen worden elke les weer opnieuw uitgelegd. Het belangrijkste is de uitvoering en techniek. Als je deze eenmaal onder controle hebt, kun je het gewicht aan je halter verhogen. De trainingen zijn op muziek. Elke spiergroep wordt getraind op een eigen nummer. Je maakt veel herhalingen op het tempo van de muziek. Dit blijft 3 maanden onveranderd. Dan start er een nieuwe release.

Wil jij je spieren versterken, conditie verbeteren en overtollige kilo’s kwijtraken? Bel dan vandaag nog voor een gratis Pump-it proefles.

Kickbox training

Op zondag middag kickboks training van Joris
Techniek en conditie training op de zak en tegen elkaar. 
Met een klein stukje Muay Thai training tussendoor zal jij een
heerlijke training krijgen!

Kickfit

De groepsles om jezelf even helemaal te laten gaan.

Met een groep van 12 mensen gaan we een uur knallen op heerlijke muziek en een super enthousiaste trainer.
Je kunt lekker je energie en/of frustratie kwijt op de boks zak. We gebruiken verschillende vecht technieken en de tofste muziek om jou een plezierige training te geven. 
Conditie en vetverbranding staan centraal. 

Zien wij jou snel in onze Kickfit training?


Op woensdag avond

TRIPLE B groepsles

Buik, Billen, Benen!
Dit is de les waar je buik, billen en benen op de meest verschillende manieren kunt trainen.

Een heerlijke conditie training die er elke training weer anders uitziet.

Met steps, gewichten, lichaamsgewicht en heerlijke muziek krijg jij gegarandeerd een goede workout.