Combat Training

Wat is Combat?

Combat is een krachtige training waarbij het draait om vechtbewegingen die afgeleid zijn van verschillende vechtsporten; Karate, Kickboksen, Taekwondo, Tai Chi en Muay Thai. Bij Combat gaat het niet alleen om de intensieve en explosieve bewegingen, maar ook om bewegingen die gericht zijn op concentratie en evenwicht. Met deze training werk je aan jouw conditie en vetverbranding. De lessen worden ondersteund met goede muziek en elke drie maanden start er een nieuwe training.

Hoe ziet een Combat les eruit?

De Combat workout kan opgedeeld worden in drie fases.

1) Tijdens de warming up leert de instructeur je alle bewegingen die in de les worden gebruikt. De warming up maakt je lichaam klaar voor het gevecht dat komen gaat. Dit is een gevecht zonder fysiek contact.

2) Bij de training ligt de nadruk op kracht, snelheid en uithoudingsvermogen. Tussen de oefeningen heb je tijd om op adem te komen en jezelf te herstellen, maar het belangrijkste is jezelf voor te bereiden op de nieuwe oefening.

3) Elke les eindigt met grondoefeningen, die zorgen voor kracht. Bij de cooling-down worden de spieren die tijdens het gevecht hard gewerkt hebben gestretcht.[/one_half][one_half_last]

 

Voor wie is Combat?

Je kunt de trainingen volgen zonder ervaring met vechtsporten te hebben. Alle oefeningen worden elke les opnieuw uitgelegd. Er wordt veel aandacht besteedt aan de uitvoering en techniek. De combat lessen zijn goed voor; concentratie, evenwicht, coördinatie, snelheid, uithoudingsvermogen, vetverbranding en spierversteviging.

Small Group Training

De favoriet van Infinitysport

Wat is Small Group Training

Small Group Training is trainen in een kleine groep (3-6 personen) waarbij persoonlijke begeleiding van een personal trainer centraal staat. Tijdens de Small Group trainingen wordt er hard gewerkt om een maximaal resultaat te behalen. Wij, als sport coach, motiveren en stimuleren je om jouw persoonlijke sport doelen na te streven.

Small Group trainingen bij Infinity Sports staan in het teken van techniek en houding. Bij ons train je alle spieren (zeker de buik, billen en benen). Een optimaal resultaat behaal je sneller als je naast het fanatieke sporten ook rekening houdt met je voeding. Daarom bieden wij ook voedingsadvies aan of stellen een voedingsschema samen.

Small Group Training Heerhugowaard

Small Group Training is voor iedereen die graag in groepsverband traint, maar toch de aandacht van een personal trainer wil. De Small Group training vind plaats op de W.M. Dudokweg 44 in​ Heerhugowaard en wordt gegeven op de volgende dagen en tijden.

<dagen en tijden invullen misschien>??


Trainingsuren

Wil je meer informatie over lessen en trainingstijden? Neem dan contact met ons op! Je kan je ook inschrijven voor een Small Group Training proefles. Zo kun je er snel achter komen of deze trainingen bij jou passen!

Voorafgaand

Voor de eerste officiële training meten wij gratis en geheel vrijblijvend je omtrek en vetpercentage. Aan de hand van jouw persoonlijke doelen kan er tussentijds of na de eerste kaart nogmaals een meting gedaan worden om te kijken of er al resultaten zijn geboekt.

Trainingen

De verschillende trainers stemmen de wekelijkste trainingen altijd op elkaar af. Volg je meerdere trainingen in de week, dan ben je er zeker van dat je andere oefeningen doet en andere spiergroepen traint. Tijdens de trainingen wordt er gelet op je lichaamshouding en sporttechnieken. Pas als de techniek goed is, kan er met extra gewicht gewerkt worden. Mocht je een blessure of lichamelijke klachten hebben, geef dit dan aan ons door! Dan maken wij speciaal voor jou een aangepast schema.

Trainingsrooster

Voor het volgen van een Small Group Training werken wij met een lesrooster. Hierdoor kun je zelf je trainingen inplannen. Dit doe je eenvoudig door je trainingsdag voor de aankomende week bij ons in te vullen. Wij reserveren deze trainingsuren dan voor jou!

Op donderdag avond en zondag ochtend komen wij intensief tot rust

Body and Mind

Fitheid is veel meer dan fysiek sterk zijn. Een mens bestaat immers uit lichaam en geest. Jarenlang spreken we over het trainen van ons lichaam. Maar onze geest dan? Welzijn, ofwel ons goed voelen, is voor velen de doelstelling. Hoe geven we onszelf dat goede gevoel van een gezonde geest in een gezond lichaam? Juist: Body&Mind!In de snelheid van alledag dienen we ons staande te houden. We eisen meer van onszelf en van anderen. Inspanning vindt vaker plaats dan ontspanning.Bij Body&Mind zijn ademhaling, concentratie en meditatie belangrijk. Hier wordt de geest door geprikkeld. Coördinatie, flexibiliteit en kracht prikkelen het lichaam. De les bestaat uit pilates, tai chi en yoga. Body&Mind geeft nieuwe energie!

Tijdens de les:
OntspanningsoefeningenSpierversterkende oefeningen voor boven- en onderlichaamVeilig en effectief trainen onder begeleidingVerschillende soorten muziek die zorgen voor ontspanning en motivatieEen ontspannen sfeerOpbouw in intensiteit afsluitend met ontspanning; korte meditatie/ontspanning


Voor wie is Body&Mind?
Body&Mind is geschikt voor een brede doelgroep ongeacht leeftijd, niveau en geslacht. Wij adviseren iedereen deze les te volgen. Fitheid en ontspanning zal dan je beloning zijn. Ook kan Body&Mind rugklachten, gewrichtsklachten en stress verminderen.

Onze meest onderschatte les

PUMP IT

Wat is Pump-it?

Bij Pump-it ligt de nadruk op krachttraining en worden alle spieren getraind. De herhalingen zorgen ervoor dat alle spiergroepen even vaak worden getraind. Bij deze training bepaal je zelf het gewicht op je halter. Je kunt de training dus zo zwaar maken als je wilt. Hierdoor zijn deze lessen toegankelijk voor beginners en blijft het ook uitdagend voor gevorderden.

Hoe ziet een Pump-it les eruit?

Een Pump-it training staat in het teken van energieverbranding, spierversterkingen overtollige kilo’s kwijt raken. Na een korte warming-up komen in verschillende stappen alle grote en kleine spieren aanbod. Van benen tot schouders, van borst tot billen, bij een Pump-it les wordt er geen spier overgeslagen. Tussen elke stap heb je tijd om van gewicht te wisselen en even snel op adem te komen. Elk les eindigt met een cooling-down waarbij de spieren worden gestretcht.

Tijdens een Pump-it training;- Verbrand je ongeveer 500 calorieën- Word je uithoudingsvermogen verbeterd- Worden spieren sterker 

Voor wie is Pump-it?

Pump-it lessen zijn voor elk trainingsniveau. Alle oefeningen worden elke les weer opnieuw uitgelegd. Het belangrijkste is de uitvoering en techniek. Als je deze eenmaal onder controle hebt, kun je het gewicht aan je halter verhogen. De trainingen zijn op muziek. Elke spiergroep wordt getraind op een eigen nummer. Je maakt veel herhalingen op het tempo van de muziek. Dit blijft 3 maanden onveranderd. Dan start er een nieuwe release.

Wil jij je spieren versterken, conditie verbeteren en overtollige kilo’s kwijtraken? Bel dan vandaag nog voor een gratis Pump-it proefles.

Kickbox training

Wil jij les van deze engert, schrijf je in want onze professionele kickboxer met pensioen geeft deze lessen. Wij focussen op techniek maar je buikspieren zullen er ook goed van langs krijgen

Kickfit

Kickfit tekst kickfit tekst kickfit tekst

Lekker op een enorm harde zak rammen en je frustratie uiten op de muziek. Nydia geeft deze les, maar wees snel! Deze les is razend populair en zit bijna altijd vol.

Zien wij jou in ons uurtje rammen tegen de kickbokszak?


op de woensdag avond

TRIPLE B WORKOUT

Buik, Billen, Benen. Dit is de les waar deze KAPOT GAAN!!!!

Tevens zal hier nog wat motiverende tekst toegevoegd worden door mevrouw N.Kager. Kijk eerst eens naar deze afbeelding trouwens. Dat is pas motivatie!

Wil jij nou ook zo een super lekkere peachy, SCHIJF JE IN EN KOM DIE BILLEN KAPOT BEUKEN.

Motiverende tekst hier, en nog een beetje hieronder.